Kızlar ben bu sorunu nasıl çözeceğim hiç bilmiyorum bebeğim 1 aylık geceleri genelde kakasını yapıyor ve altını değiştirmek istediğimde ya çığlık çığlığa ağlıyor ya da uykusu kaçıyor saatlerce uyumuyor kullandığım bez sleepy acaba 12-1 gibi değiştirip bir daha sabak 8′e 9′a kadar değişmezsem pişik olur mu o Lütfen bana yardım edin ya Bu konu beni çok strese sokuyor