Neefesimhiram Siz vermezseniz, gün içinde sürekli elinizde tutmazsanız alışmaz. 32 aylık kızım bir gün dahi telefon istemedi. Telefonun sadece konuşmak için kullanılan bir alet olduğunu düşünüyor. Bi de sprotfiydan müzik dinlemek. Anaannesiyle konuşur geri verir mesela. Biz nasıl istersek çocuğumuz öyle olur. Korkmanıza gerek yok.