Çok üzülüyorum. Endişe ediyorum çevremde o kadar telefona bağımlı bebeler var ki anlatamam kızım 6 ay 12 günlük. Asla telefon vermek istemiyorum eline. Ve bunu dile getirdiğimde çevremdeki herkes görürsün bakk alışır seninki de falan fistan diyo. Moralimi bozuyorlar. Yani baktım telefona mı alışacak tuşlu telefon alırım gerekirse dedim nasıl dayancaksın dediler. Yani telefon bir iletişim aracı evet güzel yanları var androidlerin görüntü forum vs ama bebeğim den önemli değil sonuçta bunla alo dedim mi tamam işte. Sizler nasıl başediyorsunuz?