Açmayın demek ne kadar kolay ya, ya eviniz yoksa mecbur kalıyorsanız, kış günü ev sobalıysa, herkesin hayatı kolay değil, hanımefendi Bi soru sormuş sinir oldum yorumları okurken, bende sizinle aynı durumdayım çok dikkatini çekiyor televizyon, eşim yanımızda değil Bi anne Bi kayın valide kalıyorum kaç kere kapatın deyim TV ben misafirim zaten. Fikriniz varsa yazın bence yoksa kininizi başka yerde kusun.