Herkese merhaba oğlum yenice 3 aylık oldu ve deli gibi televizyon izlemek istiyor sürekli yönünü değiştiriyor vs. Engel olmak için elimden geleni yapıyorum önüne engel koyuyorum ya da kapatıyorum. Sizler neler yapıyorsunuz zararlı diye korkuyorum da😒