Mevacanimkizim 3122 kuvezde 10 gün kaldığı için orda düşmüş ve kaybolmuş istemiştim ama Allah’tan hastanede kaybolmuş 😁 benim abim makine mühendisi yaptırdığı bir işin içine koydurcaktim mühendis olsun diye kısmet bakalım 😊
3122 Mevacanimkizim hastanede kaybolduğuna göre mantıken doktor olmasını beklerim 🤩 şaka bi tarafa sağlıcakla büyüsün yavrunuzz
Adada 3122 luciferrr kesinlikle gommeyin saklayın temiz şekilde eğer çaresi olmayan bir hastalığa yakalanirsa beebislerimiz göbek kordonuyla ilaç yapılıp iyilestirilebiliyomus sana sadece kendisinin göbek bağıyla abla tavsiyemdir benimki kaynanamda duruyo sakladi hemen
luciferrr 3122 o niyetle koymadım aslında annem gülde kaldım doğum yaptıktan sonra düşünce cüzdanıma koydum kaybolmasın diye öyle kaldı cüzdanda 😅😅
ZehraSareMom 3122 1 yaşında gömmedim cekmecemde duruyor gömmeyi de düşünmüyorum benim için anlamı çok büyük 9 ay bizi birbirimize bağlayan bağ 😍😍
MyEternalLoveNoyann 3122 doktor kontrolüne gittiğimizde hastanede düştü göbek bağı bizde doktor olacak heralde diye hastanenin bahçesine gömdük 😄