beyza_74 3122 insan yine de içindeki dürtüye engel olamıyor değil mi 🙂 yapıp sonuç bekliyorum ben mesela inanmasam da 🥰🥰
Tatlican 3122 Ben saklıyorum kardesi olursa ikisinkini tıpfakültesine attirmayi düşünüyorum eger kardesi olmazsa kuzeninkiyle atariz ikisi birbirine bagli olsun diye
fgnrcp2704 3122 benim oğlum 1 hafta hastanede kaldı göbek bağı da orda hemşireler kaybetti 😂 inşallah doktor filan olur 😂