ObirAnnnee Seydag11 Ekmekte yemennn guzummm, caggnım hükümetimiz bizi düşünüyor çok zararlı kilo aliverirsiniz valla benden demesi. Ülkemiz uçuyor dış minnakların oyununa gelmeyin
Vlns Seydag11 kinayeli konuşmuştum bu tarz bi konuşma yapmıştı yöneticilerden biri o nedenle dedim ben de 🙈 yoksa gerçekten 1930larda 1 dolar 100 TL iken şuan geldiğimiz noktaya bakın.
Arimayaa Seydag11 cok pahalanmis hersey ates pahası zaten onceden 200 liraya iki uc poşet biseyler alabilirdik simdi 200 tlye uc dort parca sey anca