Mariposa Seydag11 ekmeği de oyle abartarak yemeyiverin canım sizde hem ekmek faydalı da degil bi de burdan düşün 😜
Melll Seydag11 maşallah maşallah ekonomimiz giderek güçleniyor dış mihrapların oyununa gelmeyelim ey müminleeeeer!😂😂
GiybetReis Seydag11 Neyse iyi ki diyetteyiz ekmek yemiyoruz. Tam diyet yapılacak bir ülke. Böyle giderse hepimiz 90-60-90 olacağız. Hükümet sağlığımızı düşünüyor💜🥳
Winnithepooh GiybetReis gecen gün birisi dedi zaten röportajda haberlerde vekildir ama kim unuttum az yiyin sagliginiz için diye fiyatlar artırılıyor dedi açıkça
Winnithepooh Seydag11 samsunda ekmek 2 tl ama 250 gramdi 200 gram olmuş fiyat artti denmesin diye gram düşürmüşler bimden almistim geçen hafta fiyat oyleydi 🤭
Vlns Seydag11 müthiş derecede asgari ücrete zam gelecek merak etmeyin deyip pollyannacılık oynamak isterdim ama maalesef . Gerçekleri görmek gerekiyor