Mina25 bizde temmuz başında gidicez 5 aylık olucaz inş :)
açıkcası ben mayo almayı düşünmüyorum sadce mayo bezle sokucam
çünkü mayo ıslanınca hemen değişmek lazım ıslak mayo bronşit bile yapabilir
yanıma calpol alıcam
sineksavar sprey
keten güneş şapkası
bende heyecanlıyım bakalım genel olarak uysal bir bebek yolculuklarda sıkıntı yapmıyo umarım denizi sever
🙏
sabahtan öğlene kadar denizde dururuz
öğlen otelde takılırız çok sıcak çarpabilir
akşamüzeri tekrar gideriz diye düşündük 🙅♀️