Ayyy dışarı çıkmak bile ölüm🤦🏻♀️😂 değil tatile gitmek sizi tebrik ederim.şaka bir yana o hazırlığı yapmak bana çok zor geliyor. Benim kızımda 2.5 aylık siz gittikten sonra tecrübelerinizi bekliyoruz inşallah🙏 Ama şöylede bişey var bence ufakken gitmek daha mantıklı👍Emiyorlar sıçıyorlar uyuyorlar he birde gaz var o kadarcık☺️☺️