Masalmmmmmm Doğduğu ilk 10 günden sonra başladık memnunum ben de ama bazen unutuyorum vermeyi yaa gün içinde o kadar çok şeye koşuşturuyorum kiii
_mormenekse canselcalgn geç kalmış olsamda kullanıyorum içeriği temiz zeytinyagi var vitamin kolay emilsin diye ilk devit killandim zaten gazliydi mahfetti kızımı tavsiye uzerine aldim 1 aydir daha iyiyiz şükür 🙏
_mormenekse ipekk96 Arkadaş yanıtlamış ama bende belirtmek isterim bizde 3 damla kullaniyorduk gazli kolik bir bebek kendi doktorumuz 5-6 damla vermemi söyledi o yüzden öyle veriyorum. Yine doktorunuza danisabilirsiniz