Esan06 canselcalgn demir içindr D3 içinde ocean kullanıyorum içeriği cok temiz doktorlar öneriyor ve tadı da gayet iyi bebekler daha rahat kullanıyor 🙏
1bebek1annee canselcalgn 4 ay 22 günlük. Evet bi sıkıntı yaşamıyorum hatta demir ilacı için de ocean kullanıyorum. Tadını seviyor ve içiyor.
canselcalgn 1bebek1annee bende bugün kullanmaya başlayacağım. Devit-3 kullanıyorduk gaz yaptı galiba bende bıraktım herkes bunu tavsiye etti
canselcalgn RuyasMom bende bugün başlayacağım. Devit-3 kullanıyorduk gaz yaptı galiba bunu aldım bende
1bebek1annee canselcalgn bize de gaz yapmaya başlamıştı arayıştaydım doktor arkadaşım bunu önerdi içerik olarak en iyisi ocean diye o yüzden kullanmaya başladık.
1bebek1annee ipekk96 merhabalar, fıs fısla kullanacaksanız eğer günde 1 fıs ama damla şeklinde verecekseniz 3 damla.
_mormenekse ipekk96 Arkadaş yanıtlamış ama bende belirtmek isterim bizde 3 damla kullaniyorduk gazli kolik bir bebek kendi doktorumuz 5-6 damla vermemi söyledi o yüzden öyle veriyorum. Yine doktorunuza danisabilirsiniz