Bende burada durayim. Benim bebegim de dort aylik olucak eskisinden cok daha kotu durumda neden boyle anlamiyorum. Hersey duzeleceine kotuye gidiyor bizim uyku duzenimiz vardi simdi sadece meme meme meme. 3.5 aylikda verebiliyormusuz aliskanliklarini bu aylar da aliyorlarmis