Derinsart aynen öyle bazen ağlıyor sebebini anlamıyoruz eşimde bende o kadar üzülüyoruz ki o ağlıyor çare bulamayınca kıyamıyorum bende ağlıyorum gaz sancisi çekse dahi aklımızdan cikmiyor bi yeri ağrısa bizim daha cok ağrıyor insan olan yapama bunu tırnağını keserken bazen çok kesiyorum kızarıyor icim çiz ediyor en ufak sesimiz yüksek konuşsak panikliyorum ya aptal çocuk korkarsa diye binlerce kez özür dilerim annem sesimiz yüksek konuştuğumuz için diyip bide ona ağlıyorum insanlara bak