Mucizemsin21 1bebek1annee tamam canım çok sağol bizde 4 aylığız sağlık ocağı vegaferon verdi ama kullanmak istemedim doktorumuza danışcam ona göre ocean düşünüyorum yada bestiron yada sidedee kararsızım hala😂
Akinbebek _YanakReisinAnnesii kilo basına 1 damla olması gerekiyor canım . Biz kullandık 1bucuk yıl hiç kabız vs yapmadı dişte kararma da yapmıyor zaten
1bebek1annee Mucizemsin21 rica ederim,sidefer ve ocean arasında kalmıştım ben araştırmalarım sonucu. Doktorumuz ocean içerek olarak daha iyi diyince ona başladık. Tabi tercih sizin💕
Hmma _YanakReisinAnnesii doktorum oyle dedi sabah aksam diye fazla diye ben zaten 2 bazen 1 defa verdim ama bilmiyorum hangisi dogru