GonulUckun Betul-1 inşallah ilk başta bende çok korkmuştum ama iki ay aşırı zaten hepimizin kolunda iz bırakan asiymis böyle kabarıp sonermis ama izi hayat boyu kolumuzda kalırmış internetten baktım içim rahatladı 🙏