
4 kasımda aşı olmuştuk daha önce bu şekilde bir kızarıklık yoktu, dün farkettim ki içi iltihaplı gibi ele geliyor aşının da bu kadar yukarıdan yapıldığını sanmıyorum sabah sağlık ocağına götüreceğim ama yine de sormak istedim böyle bir şey yaşayan var mı aşıdan kaynaklı olabilir mi ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻