Enes1111 NaimeYilmaz ben bugün sünnet yaptım Krem verdi onu sürmeye başliyimm mi bir hafta sonra ılık suya bebeği köy yarasindaki sargı açılsın dedi
Firdevs NaimeYilmaz canım oğlum bugün 3 ay 22 günlük Cuma’ya randevu aldım İzmir’de yaptırcam inşallah bacakları çok hareketli oğlumun korkuyorum açıkçası bizim doktor 3 güne geçer dedi iki krem bir de pedifen şurup yazdı 1 hafta yıkamayın dedi kremleri sürerken nasıl dayancam bilmiyorum size çok geçmiş olsun darısı bize 🙏🙏
1mucizem Bende randevu aldım çumartesi inşallah gidicez sizin bebiş ne kadarlık kem yaptırdınız acaba
1mucizem NaimeYilmaz rabbim damatlığını da göstersin inşallah arada aklıma bişey takılırsa arada rahatsız edebilirim sizi😊😊
NurAyk NaimeYilmaz geçmiş olsun canım rabbim damatlığını da göstersin inşallah 🙏 bende çok korkuyorum inşallah bizimkide rahat geçer. Kremlerin ismini rica edebilir miyim sağlıkla büyütelim inşallah 🤗🙏❤😍
NaimeYilmaz NurAyk saolun darısı basınıza ınsallah 🙏 Temızlemek ıcın batıkon Anestolpomad uyusturması ıcın Terramycin enfeksıyon kapmaması ıcın Yapısmaması ıcın sıvı vazelın Ben ayrıca bezıne pısık kremıde surdum yapısmasın dıye
habibe_omerasaf NaimeYilmaz biZde bugn sünnet ettrdik gazlı bezi kaldrdk şu an krem sürdük normaz bezini kapadık. Yalnız internet ten arastrdm gzlı bezi 1 gün sora kaldırn falan yazıyo cok korktuk sizce bişi olurmu hastaneye gitsekmi😕
NaimeYilmaz habibe_omerasaf yok yok bana da eve gıdınce cıkarın demıslerdı ben cıkardım bırsey olmaz sız yapısmaması ıcın pısık kremı surun yada sıvı vazelın bırsey olmaz 🌸
NaimeYilmaz Firdevs dun banyo yaptık bız canm 3.gun yapabılırsın demıstı bırı ayaklarından tutsun tek sorun pansuman yaparken oluyor 🤷♀️ Eşim yıllık izinde bılerek denk getırdık o tutuyordu ben krem suruyordn batıkon dokuyordm o olmaynca carpıyor maalesef 🤦🏼♀️ Krem surerken ellerm tıtrıyor ama mecburuz
GoncaPoyraz Firdevs 3.gun yaptirdim bi sikinti olmuyor ve mikrop kiriyor iciniz rahat olsun cok kokay atlatiliyor bezli oldugu icin