Merhaba ☀️
Dün sünnetimiz oldu hayırlısıyla duygusallaşan insanları anlamazdın gerçekten başka bir duyguymus 😊
Forum içinde sürekli yaptırırsam ne olur ne yaşarım sorularıyla karşılartığım için sürecimi paylaşmak istedim sizlerle 🌸
Özel Meltem Hastanesinde yaptırdım (istanbul) 350tl muayne ve sünnet dahıl ucret ödedik iyiki orda yaptırmışım çok özenerek yaptığını dusunuyorum lokal ile olduk iğne vurulunca ağladık biraz ama hemen sakinleşti sünnet esnasında hep elini tuttum konustum şebeklikler yaptım 😊 Gülücükler dağıtarak durdu sıkılmadı çok şükür. Ben kendimi en kotusune hazırladım evımı temızledm 3 gunluk yemek yaptım çok ağlar diye dusundum eve gelir gelmez fitil verdim doktorum sadece batikon dök dedi ama etrafımda tecrube eden arkadaslarım kremler de kullandıgı ıcın dinlemedim ağrı kesici krem aldım dıkısleri iltihaplanmasın diye krem aldım sıvı vazelın aldım yapısma olmasın diye bezıne de pişik kremi sürdüm ilk çişini yaptığında ağlamadı sadece gece ağladı yarım saat kadar zaten lokalın etkısi 6-8 saat surermıs tam o zaman ağladı panik olmadan kucagım da sakin sakin salladım hep uyuya kaldı şükür gece uykusuna yattı sabahta sorun yaşamadık şuanda da bi sıkıntımız yok keyfi gayet yerinde. Pansumanı yaparken zorlanıyorum sadece cunku bacakları cok hareketli 1 ay sonra yaptığımı düşünmek bile istemiyorum asla durduramazdım herhalde 🤦♀️
Ve bezli bebişler daha hızlı iyileşirmiş hanımlar o yuzden gönlunuz rahat yaptırın ve 3.ayını gecmemeye çalısın nacizane tavsiyem şuan iyiki yaptırmışım dıyorum darısı tüm erkek annelerine inşallah 🤗🌸🌸