tugbahy6 HabibeElif sleepy 5 numaraya kızım 5 aylık olduğunda geçtik tam oluyordu 9 aylık bebek 4 numara ne demek ya imkansız çocuğa işkence 7 kilo olduğunda 5 numaraya geçiş yapılır üstündeki kiloya bakmayın
tugbahy6 Kızım 6 aylık 8300-509 civarı şuan sanırım 5 numara tam oluyor 8 kiloya 4 no olması imkansız
Betul-1 Ataselim benim elimdede şuan da sleppy extra ve bio natural var ve extralar bi tık daha küçük 😂
Elfydr Ataselim ben 5 numarasını kullanıyorum. Kizim 13 aylik. Kilo 11 boy 80 -81 cm gibi. Size aslında küçük gelmemesi lazım ama. Ama bu bezlerinin kalıpları sanki küçük gibi. Bize de artık küçük gelmeye başladı. Bazen sizdiriyor bile.
Birkullanici Ataselim 5 numara büyük canım . Biz 1,5 yaşına kadar 4 numara kullandık şimdi 23 aylık 5 kullanıyorum
Yigitaynur66 Birkullanici benim oglumda 16 aylık bende 4 kullanıyorum kiloyla alakalı demmeki bacak kalınlığına göre demkki benim oglumun bacakları ince 4 oluyo
Ataselim HabibeElif kilosu bence iyi benimki kilo alamadı mamayla besleniyor yaramadı sanırım. 4 numara banada küçük geliyor gibi
Seydag11 Ataselim 9 kilo bebeğime 6 kullanıyorum malesef cunku kaliplari kucuk 5 numarada bacaklarini kızartıp iz cikartiyo mecburen birazda olsa buyuk kullaniyorm
Kardi_13 Ataselim Benim ablamın oğlu 4 aylık 5 kullanıyor ve çok rahat 5 numara bezde pek büyük değil bence alsanız tam olur
Yigitaynur66 Ataselim 7 800 kg oglum 4 kullanıyoruz bez büyük olunca bayak arası ayrık durur dikkat edin büyük kullanmayın
Birkullanici Yigitaynur66 olabilir benim kızımda çok kilolu değil bugün 5+ aldım 5oluyot ama gece çok yapıyor çişini ondan taşıyor bende biraz büyük alayım dedim yoksa 5 e devam ederdim