Ataselim Anneler sleepynin 5 numarası var mı. Bir de bebeğim 4 buçuk aylık 4 numara kullanıyoruz. Sanki küçük geliyor gibi.
Ftmvrs13 Ataselim kaç kilo ki bebeğiniz biz 9.5 aylığız yeni geçtik 4 numaraya bide slepynin 7 ye kadar numarası var
Zlm Ataselim benim kızım 6 ay 21 günlük 4 kullanıyorum sleepy günlük aktivite bezi kullanıyorum sabah akşamları Prima yada goon kullanıyorum hepsi 4
Betul-1 Ataselim maşallah bebeğiniz kaç kg biz 6 aylığız 8 kg bebeğim 4e yeni geçtik o bile bol geliyor yani 3 sıkmAsın diye geçtim ☺️4 numara 7/16 kg arası kullanım için uygun
Elfydr Ataselim ben 5 numarasını kullanıyorum. Kizim 13 aylik. Kilo 11 boy 80 -81 cm gibi. Size aslında küçük gelmemesi lazım ama. Ama bu bezlerinin kalıpları sanki küçük gibi. Bize de artık küçük gelmeye başladı. Bazen sizdiriyor bile.
Ataselim Ftmvrs13 kilosu 7200 boyu 69 cm. Göbek deliğini altinda kalıyor bez bağladığımda. Küçük geliyor sanki. Göbek deliğini kapatması gerekmez mi
Ftmvrs13 Ataselim göbek deliğini kapatması gerektiğini ilk sizden duydum açıkcası böyle bir şey var mı bilmiyorum ikinci çoçuğum küçük kızım şuan 9 kilodan fazla 4 numara ideal geliyor tabi siz bilirsiniz yine de
Ataselim Ftmvrs13 bende bilmiyorum ama bi deneyin 5 numara alıp. Sanki daha rahat oluyor göbeği kapatınca. Öbür türlü düşecek gibi bez poposundan. Bacaklarını hareket ettirdikce daha da aşağı iniyor bez
tugbahy6 Ftmvrs13 pardon 9 kilodan fazla nasıl 4 numara kullanılıyor ? sleepy den bahsetmiyorsuz umarım
Ftmvrs13 Ataselim kilosuna orantılı bez kullanmazsanız bacakları ayrık olur ama doktorumuz öyle söyledi bize fazla büyük bez iyi değil
Nilunas Bnimkine 6 kilodan beri 4 numara alıyoruz şuan 7. 150 tam oluyor yani rahatça. Küçük kalıplı ya sleepy
Ataselim Ftmvrs13 4 numara bezde 7-14 kilo arası diyor. Her gün düşünüyorum 9 10 kiloluk bebeğe bu bez nasıl olacak diye anlamadım gitti valla.
Seydag11 Ataselim 9 kilo bebeğime 6 kullanıyorum malesef cunku kaliplari kucuk 5 numarada bacaklarini kızartıp iz cikartiyo mecburen birazda olsa buyuk kullaniyorm
tugbahy6 Kesinlikle 5 numara al 7 kilodan beri 5 kullanıyorum çocuk rahat etti sıkıyordu 4 numara zaten aralarında aşırı da bir fark yok
Ataselim Betul-1 pakette öyle diyor ama ben bezi bağladığım zaman çocuğun göbeğinide sarsın istiyorum. 4 numara şuan göbek deliğinin altında kalıyor emanet gibi duruyor
Ataselim Betul-1 daha küçük oluyor diye biliyorum. Çünkü marketten sleepy natural aldık ve ölçtuk. Doğduğunda bio naturelle başladık biz. Sürekli netten sipariş etmek zor geldi.
talula Benim bebeğimde 3,5 aylık en son 7,5 kiloydu 4 kullanıyorum ama bitince 5 alıcam 4 sıkıyor çok iz yapıyor
Betul-1 Ataselim benim elimdede şuan da sleppy extra ve bio natural var ve extralar bi tık daha küçük 😂
HabibeElif Yorumları okUyunca sasırdım benim kızım 3 bucuk aylık 3 aylık olunca 4 numaraya geçmiştik. Büyükte gelmiyor bez tam oluyor. Anlamadım suan yani kızım 8 kilo bez anca oluyor. Benim kızım mı kilolu acaba 🙄
tugbahy6 HabibeElif sleepy 5 numaraya kızım 5 aylık olduğunda geçtik tam oluyordu 9 aylık bebek 4 numara ne demek ya imkansız çocuğa işkence 7 kilo olduğunda 5 numaraya geçiş yapılır üstündeki kiloya bakmayın
Ataselim HabibeElif kilosu bence iyi benimki kilo alamadı mamayla besleniyor yaramadı sanırım. 4 numara banada küçük geliyor gibi