Dilarafenerr Findikfistik benim saçım çok gür ama eşimin seyrek ailede de pek gür yok aslında ya sadece bana çekti ya da şans eseri öyle oldu 😁
Findikfistik Seymanur9 Aaaa. Gerçekten siz böyle deyince pek genetik de durmuyor olay. Neye göre çıkıyor ki bu saçlar ve en önemlisi ne zaman yani?
Seymanur9 Findikfistik bilmiyorum ama geçen gün çarşıya çıktıgımda çok güzel şirin tokalar gördüm bir beş dk tokaları inceledim sonra nasıl olsa şimdi takamayacak diye usulca kocamın hafif uzattıgı saçlarına siyah lastik alıp oradan uzaklaştım 😂😂😅
MaSe1620 Findikfistik 11 aylık hafif çıkmaya başladı ama gören erkek mi diyor😅 2 yaş ve üstü fotolarda dolgunlaşmaya başlamış☺️
tenceretavakuskana Findikfistik bugun 6 aylık oldu 🤭benımde yasıma kadar oyleymıs sonradan cok gurlestı oyle olur dıye dusunuyorm🤭