Hanımlar aranızda (kız ya da erkek fark etmez ) “bebeğimin saçı 1 yaşına kadar hiç yoktu ya da çok azdı ama zamanla arttı, uzadı” diyen var mı? Oğlum 10 aylık ve saçları çok cansız ve kısa. Bi de sarımsı kumral bi renk o yüzden kel gibi duruyor. 😥allah başka dert vermesin tabi de, o güzel renkteki saçları dalga dalga dalgalansın isterim yani.