DerinTuana Tugbauuurikizler hiç bilemeyecegim ki ya üzüldüm demek ki agır geldi.Ben bir sorun yasamadıgım için bilmiyorum.Biz ek gıdayada erken basladık cunku.Doktora gostermenızde fayda var.Biz ne dedek bos 😔
Tugbauuurikizler Bebegimm1 2 numaraya geçtik geçtiğim günden beri bebeğin yüzünde kırmızı kabarcıklar oldu ve ishal oldu normal tuvaletine göre aptamil 2 numara
Bebegimm1 Tugbauuurikizler peki farkli mama denediniz mi.belki alerji yapmis olabilir suan sadece 2 numaraya mi alerjisi var yoksa ek gidada sut urunlerine falan da alerjisi var mi
Tugbauuurikizler Bebegimm1 aslında sadece 2 numara aptamil geçtim hiç bişey değil ondan sonra oldu yarın tekrar 1 numara aptamil geçeceğim doktordan sonra 2 numaraya geç derse mama değişeceğim
Bebegimm1 Tugbauuurikizler 1 e gecin ama 1 yasina kadar 1 ile devam edilir mi bilemiyorum cnku icindeki vitaminler ayina gore uretiliyor.bence bi doktorunuza danisin eger mamanin icinde bir şeye alerjisi varsa bunu bulmak gerekir.
Tugbauuurikizler Bebegimm1 yok bi kaç günlüğüne tekrar geçiyorum doktora gidene kadar bi kaç gün sonra aşımız var gidene kadar yani o ne derse bakalım