Tazeanneg Hanımlar eşim bebelac gold 1 numara mama bulamamış 2 3 eczane gezmiş 2 numara almış eczacı 1 kasik eksik at sıkıntı olmaz demiş ne yapsam bilemedim ya
Tugbauuurikizler Tazeanneg Merhaba benimde bebeğim 6 ayı tamamlamadan iki numara mama verdim alerji oldu dikkat edin ishal oldu
Chocoletebitter Tazeanneg hiç bilmiyorum ya bende 1 kullanıyorum 6 dolduktan sonra 2 vereceğim sanırım
Bebegimm1 Tazeanneg 6.ayina yakin gecmistim.fakat eczaci eksik at demesi ne kdar saçma hic mama eksik veya fazla yapilir mi.fazlasi bobreklerini yorar katı yapip vermek bile sakincali tam ölçüde yapmak gerekli.siz tam ölçüde yapin suan onu vermekten başka çareniz yok gibi
lidyahsn Tugbauuurikizler 6. Ay dolunca mı verilmeli doktor 15 gün sonra başlayabilirsin dedi bana bugün. 5 ay 15 günlük
Tugbauuurikizler lidyahsn evet ama direk değilmiş yarı yarıya bi 1 numaradan 1 iki numaradan bana kimse söylemedi alerji olduk dua edermisiniz
Tugbauuurikizler Tazeanneg 1 numarada kullandığım ölçü Gibi benim bebeklerim ikiz doğduklarından beri mama kullanıyoruz üstünde yazdığı gibi
Tugbauuurikizler Bebegimm1 ama laktoz ağır olduğu için böbreği yorar başıma geldiği için diyorum bebeğim hala ishal ver alerji
Bebegimm1 Tugbauuurikizler Bir doktor paylasiminda gormustum mamalarin tam ölçüyle yapilmasi gerektigini soyluyordu yani disindada yaziyor eger ölçekle yapilmasa oraya o kasigi koymazlar diye dusunuyorum demek ki eksik veya fazla verildiginde bobreklerine zarar veriyor.sizin bebeginiz tam olarak neyden dolayi ishal oldu orayi anlamadim cnku bende 6.ayina yakin gecmistim bir sorunla karsilasmadim
DerinTuana Ben beş bucuk aylıkken 2 numaraya basladım.Doktor baslayabilecegimi soyledi,bir problem yasamadım.Siz yine fırsatınız varsa doktorunuza danısın.
Tugbauuurikizler DerinTuana aynen doğru diyorsunuz inşallah gideceğim biraz hasssas aslında bebeğim pat diye ikiye geçmemeliydim
DerinTuana Tugbauuurikizler yanlısınız var suyu fazlada atarsanız bebek için zararlı.Kararında atmak gerekıyor.
DerinTuana Tugbauuurikizler ben toplu mama aldıgım için doktoruma danıstım az süre kaldı iki numaraya gecsem mı diye grcebilirsin dedi.15 gündür de kullanıyorum.Sizde bir sorun yasamazsınız umarım🙏
Tugbauuurikizler DerinTuana peki ben ne yapabilirim bebeğim çok ishal değil az normal derecede yüzüde İsilik gibi alerji çok şükür bişeyi yok ama korkuyorum
DerinTuana Tugbauuurikizler hiç bilemeyecegim ki ya üzüldüm demek ki agır geldi.Ben bir sorun yasamadıgım için bilmiyorum.Biz ek gıdayada erken basladık cunku.Doktora gostermenızde fayda var.Biz ne dedek bos 😔
Tugbauuurikizler DerinTuana teşekkürler ben yaşadım ya tekrar 1 numaraya döneceğim o yüzden doktora danışmadan 2 numaraya geçmemek lazım
Tugbauuurikizler DerinTuana bebeğimin birinde sıkıntı olmadı çok şükür bağırsağı hassas olan bebeğimde oldu
Tugbauuurikizler Bebegimm1 2 numaraya geçtik geçtiğim günden beri bebeğin yüzünde kırmızı kabarcıklar oldu ve ishal oldu normal tuvaletine göre aptamil 2 numara