Browni 8-9 arasınuyuturdum ben doğduğundan beri .şu son iki aydır 11-12 de uyuyor memwden kestim diye kendi kendine uyumasını bekliyorum, zaten beşik 8 aydan itibaren tarih oldu bizde . O aylarda yeme problemimiz çoktu . Yürümeye başlamıştı şişliklerimiz yaralarımız hat safhadaydı😅