Browni Birkullanici nasıl bir duygu yaa ne kadar büyümüş düşününce dimii🥺 ben smdiden çok seviniyorum bi yandan üzülüyorum büyüyor diye ama büyüdükçe daha güzel anlaşıyoruz
Birkullanici Browni ay canım ben yeni yeni rahatladım memeden kestim gece su imeye kalkıyor sabah 11 e kadar uyuyoruz maşallah diyimde nazar değmesin😂.sizin aylarda 6 da kalkardı of of uyku haramdı 😂
Browni Birkullanici off sorma 7 bucukta dikiyor beni ayagı ama 8 bucukta yatıyor gece uykusuna ondan erken kalkıyor geç yatarsa bi nevi uyuyorum yine suan tek sorunum uyku birde diş sıkıntısı 🤦🏼♀️ Kaçta yatıyor peki o aylarda ☺️
Browni AA201207 yaa dimi hele hamileliğini öğrendiğin gün özledim o günleri sanki doğsun diye neler yapardım valla geç geldi biraz😂