Merlinlin heptende değil 😂kaldıki 2 senelik doktorumuz şuana kdar bi yamuğunu görmedim😂kızımda desteksiz oturamıyor ama şöyle mesela oğlum 6.aydan itibaren hiç devrilmeden oturur kendini süründüre süründüre biyerlere götürürdü kızım desteksiz 2-3 dk oturup bile isteye kendini yatırıyordu bile isteğe yaptığını çok belli cidden keşke video atılsada atsam o an😂 dotkorda sürekli zorlamamam gerektiğini söyledi oturamama 9.aya kadar normal birşeymiş hani desteksiz olarak destekli oturması kabul ediliyor ama 9. Aydan sonra desteksizde oturamıyorsa sıkıntıymış bizimkiside oturuyormu oturmuyormu belli değil😂ama o gün doktora gittiğimizden beri yastıksız oturma süresi daha çoğaldı önceden 2-3 dk şuan 5 6 dk 10 dk falan sonrası güm kendini yatırıyor😂