Miracinannesi2021 benim kızım da emeklemiyordu, hep geri geri gidiyordu. 9. Ay kontrolünde doktoruna sordum o da emeklemek bir gelişim basamağı değildir hiç emekleyebilir de sorun etmeyin dedi. Çok geçmeden emekledi kızım. Ama genel anlamda sevmiyor emeklemeyi, çoğu zaman bir yerlere tırmanma derdinde:)