Aysetalha Karın ağrısında sakın ağrı kesici vermeyin uzun süren ağrınız varsa doktora gidin hemen Allah esirgesin apandisit olabilir bu sebepten dolayı ağrı kesici kesinlikle vermeyin. Zaten hemen anlaşılır ultrason röntgende.
Moms12 Cileklisakiz47 aynn aynen hersey normaldi popusuna bıle bakmsıtım varmı catlak dıye yıktu doktır da muane ettı oda yok dedı ama rontgende bagırsak alr tamamen dolu şok oldum cunku gunluk yapar bayagıda yapar ona ragmen kabızmıs ben ilk doktro kabız bu dedı idrarla degıl dedım ama o anlatınca ve rontgenı gorunce evet dedım
Cileklisakiz47 Moms12 peki bu kullandığınız ilaçlardan sonra ishal oldumu ve tuvalet eğitimini nasıl etkiledi
Moms12 Cileklisakiz47 apandıst felan arkadas yazmıs bende iyice sey olmsutum acaba apandıst mı dedım doktro apandıst olsa ateşi kusmadı agrısı ve kalkmaya hali olmaz dedı ama sız gotırun yınede her cocuk farklıdır
NunuDudu Cileklisakiz47 gaz sancısı da olabilir ayaklarını üşütmüş de olabilir.. Benim kızım da çok karın ağrısı çekti röntgende göründü öyle çok gazı vardı ki bir süre sonra gaz baskı yapıp kusmaya çevirdi.. Doktor sütü kesti şimdi rahat.. Bir doktora gidin.. Karın ağrısı ihmale gelmez.
merhabacanim Cileklisakiz47 kabızlıktan olabilir veya ilgi beklediğinden de olur bişey yemek istemediğibde felan 5 dk sürmüyor diyorsunuz çünkü benim oğlum da öyleydi😊
Cileklisakiz47 merhabacanim ay keşke inşallah öyledir evlat demek candan öte bir can demek kalbine söz geciremiyor insan malum telaş oluyor😓
Zeyneptoprak Cileklisakiz47 Kakasini yaparken poposu acidiysa kakasını tutar karın ağrısı yapar malesef biz çok yaşıyoruz bu durumu 😔
Moms12 Cileklisakiz47 eğitimi etkılemedi sukur ilac doktor kılosuna gore doz ayarladı ve takıp et cok verırsen ishal az verırsen kabız olır dedı ve ayarında veriyorum sıkıntı yok
Keremikonunannesi Cileklisakiz47 Yaptıktan sonra 45 dk içinde teste götürmeniz gerekli diye biliyorum gaita testinde. Çok geçmiş olsun.
Arvnlrn Cileklisakiz47 evet ama her hastanenin süresi var götüreceğiniz hastaneyi arayıp sorabilirsiniz
Cileklisakiz47 Arvnlrn Anladim hepiniz çok sağolun rabbim hepinizden razı olsun ya rularimizi bize bağışlasın her daim gulen yüzleriyle çarpsın kalplerimiz iyi geceler
Arvnlrn Cileklisakiz47 saol cnm. Aminnnn 🙏🏻Çok geçmiş olsun benim kızda 3 yaşında her saat karnım ağrıypr der yazını çıkarınca ve kaka yapınca geçer 🙏🏻
Mavisim Cileklisakiz47 valla benim kizimda aynen oyle 2.5 yasindayken asiri bi sekilde karnim agriyo diyordu gotuedum ultrasyon filna onemli birsey yoktu gaz olabilir
Teemo07 Cileklisakiz47 belki ondan dolayıdır. Takip edin. Devam derse kontrole götürürsünüz.geçmiş olsun.