Merhaba anneler üç gündür bir kaç keredir kızim gelip anne karnin agriyo diyo masaj yapıyorum geciyo ki oyununa geri donuyo bu gece yine karnın ağrıyor dedi masaj yaptım ağlamaya başladı agriyo diye ishali vs yok sonra popom agriyo demeye başladı krem surduk geçti herhalde ki uyudu korkmalimiyim hastaneye götürmeli miyim niye olmuş olabilir başına gelen varmı kakası sertti bu arada bugün nar yemişti bı kaç gundur