Merhaba bende emziren bir anneyim 3aylik kiizm var bu yağı bende kullanabilirmiyim. Aşırı öksürük var bende birkaç gündür balgamlı boğulacak gibi oluyorum burnum tıkanık bebeğime de hastalık gecicek die korkuyorum… Nasıl ne şekilde kullanabliirm öneri Marka var mıdır acaba yardımcı olur musunuz😔😔