benaslindayohum Deletedmom_7 gecmis olsun eczanelerde bulabilirsiniz eger aptamil bayisi olan bi eczane varsa ellerinde oluyor ama aptamil bayisi değilse ozel getirtiyorlar 😊
Deletedmom_7 benaslindayohum eczacım da aptamil maması var dedikleriniz mamayı tek trk sorucam çok teşekkür ederim
Gulmur Deletedmom_7 merhaba canım biberonlun ucu uygun digildir fazla geniştir o yüzden kaçar boğazına ben evolvia kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim 🌹
Deletedmom_7 Bebegimmete çok iyi anlattınız evet öyle yapıyorum ama yutuyor ağzında kalanı onu da denemiştşm nefes alsın sakinlesin diye çekiyordum
Bebegimmete Deletedmom_7 bebekler yorulduğu ve nefes almak istediğinde biberon agzındada olsa çekmezler birde öyle deneyin ☺️
Merveekerem Deletedmom_7 rica ederim 😇 tabiki doktor onayı önemli. normalde sma kullanıyordum ama doyurmuyordu çok sıvı olduğu için çocuk doktoru bu mamayı verdi.
Deletedmom_7 Bebegimmete doğru diyorsunuz tıkanınca bile Kendi kendilerine açamıyorlar nefesini denicem ama ☺️
Go_ya_sa Deletedmom_7 ben aptamil prematil kullandim 45derece egimde tutuyordum chicco naturefeeling serisini kullandim hic oyle sorunlarim olmadi cok şükür. Suan 57 günlük bebegim
Deletedmom_7 -1590sinem kucakta denedim ayakta durur gibi hatta bebeğimi ama gene aynı şey oluyor prematüre emme reflexsi zor geliştiği için mi hala bunlar oluyor acaba
Habibeasel16 Deletedmom_7 bizde 3 aylığız prematüre doğduk sma kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım dediğiniz gibi