Merhaba bebeğim prematüre sma mamasını kullanıyorum ama sulu diye genzine kaçırıyordu bebelac gol tıkır diye birşey var onunla kıvam koyulaştırıcı yapıyoruz ama 7 dk beklemesi lazım bebeğim dayanamıyor direk koyu kıvamlı mama bildiğiniz varmı daha 2 buçuk aylık