Ee011 ben aldım yeni canım ☺️ Yazılıdan 90 aldım çok kolay sadece çıkmış sorulara baktım o kadar. Direksiyon sınavını ilk girişte geçtim heyecan yapmazsanız geçersiniz ☺️ Dersler ilk haftalar zor geliyor ama sonra alışıyorsunuz inşallah bir an önce alırsınız 🌸