Vanilya
Merhabaa, senle konuştuktan sonra dolaba baktım da kizimin birkaç aydır giydiği çoğu sey kayinvalidemin dikimi. Şimdi yine geldi. Birkaç ay daha çıkar herhalde 😀ozeldeb atayım mi diktiklerinden birkaç ornek?
Yazlık alışverişi yapacagım bu ay ben de ama. Bizim evde yaz kis tshirt giyiliyor zaten. O yüzden sürekli tshirt döngüsü var zaten. Onun disinda birkaç elbise, sort vs almayı planlıyorum. Yılbaşı sonrası nolcak bilinmez