RuyasMom KucukAdamm Ah ya çok üzüldüm 😔 herşey üst üste gelir diye boşa dememişler tabi bu restorantın ihmali sonuçta tavuk ve et dikkat isteyen yiyecek eminim sizin gibi kaç kişi bugün zehirlenmistir 🤦🏻♀️ iyi haberlerinizi bekliyorum 🙏
Duyulurum KucukAdamm Çok geçmiş olsun tavuk zehirlenmesi ciddi bir şey. Aldığınız yere de dava açın mutlaka kazanırsınız
Betulnur KucukAdamm ekşime olmadi ama bende ama mide bulantısı cok oldu akabinde karin agrisi baş agirisi halsizlik v.s ben şüphelenince hemen hastaneye gittik ve gıdaya bağlı zehirlenme dedi doktor
KucukAdamm Betulnur Yogurt yedim , ayran içtim bol bol , bı tık iyi gibiyim. Arada terleyip üşüyorum. Ama mide bulantım azaldı. Bilemiyorum gitsem mi doktora . Çok şiddetli fırtına var , çatılar uçuyor arabaların üzerine biraz korkuyorum
BurcuKucuk KucukAdamm tavuk zehirlenmesi basite alınacak bir şey değil. Evde kendi kendinize geçirebileceğiniz bir şey de değil. Tavuk kırmızı ete benzemez. Bizim de tavuk döner dükkanımız var oradan biliyorum. O aldığınız yer muhtemelen dün kalan malını bugün de bağlamıştır.
Betulnur KucukAdamm ya hastane yakinsa gitmenizde yarar var tabiki ama havadan ötürü de bilemicem tabi