Öğlen tavuk dürüm söylemiştim dışardan , yerken soğudukca kokmaya başladı sonunu yiyemedim . 3 saat falan geçti üstünden benim midem bulanmaya başladı , tansiyonum düşmüş gibiyim , karıncalı görüyorum , ama cok şiddetli değil hiç biri.
Hemen doktora gitmem gerekiyor mu , dışarda fırtına var oğlumu bırakacak yerim yok onuda bu havada sürüklemek istemiyorum. Ne yapmalıyım ,yoğurt falan yesem ise yarar mı.