Buse60 anneyi suçlayanlar olmuş, bence anne suçlu değil. Nasıl fark etmedi falan demişler de kadın zaten oldukça hızlı bir şekilde fark etmiş bence. Daha yeni doğmuş bebek ne tür ağlaması neye işaret onu annemizin karnında öğrenerek doğmuyoruz neticede, çocuğumuzun ağlamasını “öğreniyoruz”. Bu anne de öğrenmiş ve maalesef ki kanıt almak için katlanmak zorunda kalmış bu şiddete. Artık bundan sonrası yargıda. Bu görüntüye rağmen bu adam ceza almazsa suçlu anne değil, adalet sistemidir. Cevabım anneyi suçlayanlara.