Buse60 Kızlar çok şükür bebek hayati tehlikeyi atlatmis umarım bian öncee tamamen toparlanıp annesinin yanına döner
Aybersa Buse60 O bebek çığlık çığlığa ağlarken ki, ilk değilmiş,nasıl susabilmis ,nasıl anlamamıs ,kimin yanına giderse gitsin ,asla güven vermiyor bana😟😟😟
Minigimm1 [silindi] aynen ya nasıl sinir oldum kadına var ya, benim kızım ben yemek yaparken falan azcık ağlama sesini duyayım gelip bakıyorum bu ne manyak bir kadın görüyorsun gir al bebeğini hemen, ben onun yerinde olsam parçalarım o adamı orda
Aabt112 Ya ama bişeyi merak edıyorum kapı delıgınden gordum dıyor nasıl sakin kalmıs anlayamadım bence annede de bısey var
Buse60 Aabt112 bilmiom canm nefesim kesildi demiş belki kanıt için dayanmaya çalıştı kimin ne yaşadığını bilemeyiz haklarında hayırlısı ne ise o olsun
bireylul Aabt112 ben de ilk başta anlam veremedim ama kadının ne yaşadığını bilemeyiz muhtemelen ikisine de bir şey yapar diye korkmuştur.Delil toplamış gerçi delil olmasına rağmen o şerefsiz serbest kalmış
MinnakAnne_ Buse60 Ay Çok Şükür Çok Şükür.. Bebek En sağlıklı Neredeyse Orda Olsun. Asla Bunu Haketmedi Küçüğüm.
Slyshn Buse60 o bebeği yurtdışında olsa asla o aileye bir daha vermezlerdi ve bence anne de güvenli değil ben hep çocugumun yanındayım babası yüksek sesle bile konuşsa duyarım bu kadar ihmalkarlıkta suç sayılmalı. Devlet koruma altına almalı bebegi yazık dünyaya getirip yaşattıklarına bak üstelik hiçbirşeyden habersiz 😭😢
BAE bireylul hayır bu bilgi yanlış gaziantep savcılığı basın açıklaması yaptı nöbetçi savcı adamı tutuklamış annenin sorgusu özel bi odada devam ediyormuş ve bebeğin hastanedeki durumunu göz önünde bulundururak tutuklama kararı çıkmış hala annenin sorgusu devam ediyormuş
Aabt112 bireylul ya bilmiyorum allah yasatmasın da zaten o cocuga olan oluyor bilemiyorum serbest kalmasına hiiiçç şaşırmadım allahından bulsun pıslık
Birdunyabircennetannesi Buse60 Sırf video çekmek için bebeğinin dövmesine nasıl razı geldi nasıl ben buna takıldım
Mehmetereninannesi Birdunyabircennetannesi elinde kanıt olmadan ne yapabilir( gerçi kanıt varda ne olacak ) video çekmek için olsa bile bu kadar beklemesini kesinlikle doğru bulmuyorum o ayrı
cocomelon Birdunyabircennetannesi yaaa aynı şeyi bende düşünüyorum içine ederim öyle kanıtın baş ağrısından ölüyorum o kadar etkilendim ki
ikiprensannesii2 Minigimm1 Benim oğlum gazlı zamanlarında o kadar çok ağlardı ki biliyorum öyle ağladığını ama kayınvalidem olsun annem olsun onların kucağında ağlarken bile düşünüyordum acaba bir şey mi oldu diye, koşa koşa giderdim odaya bu kadındaki rahatlığa denecek yok
Darknes1002 Sy sabahtandır psikolojim bozuldu bebeğim 15 aylık bazen babamız sesini yükselterek kızıyor yapma kızım diye ben bi kötü oluyorum bağırma diye kaldı ki vuracak nasıl sabretmiş ölceğimi bilsem yine sabredemem