-eylull- bu arada ben hastanede olduğunuzu düşünerek yazdım bebeğinizin hiç bir şekilde emmediğini düşünüyosanız ve sürekli uyuyosa gözlerine bi bakın yada vucuduna sarılık var mı diye. Memede almayıp mamada kusuyosa bi doktora gidin isterseniz hiçbişeyi yoksa bile tedbirli olmakta fayda var