Merhaba hanımlar. Bebeğim henüz 1 günlük ve emmiyor. Hastanede mama vermişlerdi onu da kustu. Farklı bir mama aldık onu da hiçbir şekilde almıyor. Zaten kan grubu A+ olduğu için sarılık olmaya eğilimli dediler hastanede. İçinizde bu durumu yaşayanlar olduysa çözüm önerilerini duymak isterim. Hastanede emmediğini belirttim emer emer mama ver dediler 🤦🏻♀️