Ecemcansuc kimsenin evini incelemem. Benim evim pis ama benim suçum değil özünde temiz insanım.Ev 80 yıllık camlar demirden silersem camı macunlar düşüyor cam kırılacak diye korkuyorum, halılarım kirli yedekleri yok yaz gelmeden yıkayamıyorum elde yikamada halı yıkama gibi olmuyor,oturduğum oda parke onu siliyorum ama diğer odaların zemini taş sık sık örümcekler ağ tutuyor.Daha unuttuğum bir sürü şey tuvalet taşım lavabolar leke dolu çıkmıyor kimsenin ayıbını pisliğini aramam hayatıma aldığım insanlarda kaliteli insanlardır neremde ne var incelemezler😊