Nejlavrl Ben İlk dogdugundan beri kullanıyorum set olarak hediye gelmişti. 2 küçğk 2 büyük biberon 1 emzik 1 temizleme fırcası vardı içinde. Suan 2.5 aylık kızım. Cok memnunum cok şükür hiç gaz problemimiz olmadı mama kullandık sürekli ilk zamanlar 1.5 ay kadar mama + anne sütü besliyordum.mama yedikten 5 dk sonra hemen gazı rahatlıkla cıkarıyordu. İç kısmı ona gaz önleyicili. Sıcak soguk termostat göstergeli ve ucu anne memesine cok yakın. O yüzden emmeyide redettmedi. Suan sadece geceleri 1 sefer mama veriyorum uyumadan önce sütüm yetmiyor diye. Birde emziremeyeceğim yerlerde hala 1 numara biberonu kullanıyoruz ama siz kaç kullanırsın inanın bilmiyorum yanlış bilgi vermiyim 🥴 ama parasını hakkediyor kesinlikle ⭐⭐⭐⭐