Anneyim_35 neden biliyor musun? Bekarken para kazanıyordum, araba aldım, iPhone’lar, iPad’ler.. kıyafetler vs vs … Gerçekten mutlu olmadım ve yaşam amacım yok gibiydi. Evlendim evet evlilik sorumlulukları beraberinde getiriyor. Şuan giyecek kıyafetim olmasın, arabam olmasın, son model cep telefonum olmasın umrumda olmaz. Çok zorlanıyorum evet ama İnan bana dünyada evlat yetiştirmekten daha asil bir amaç olamaz. Bütün zorluklar geçiyor, şöyle geriye baktığımda evladım doğduğundan beri şükrediyorum Rabbim bana böyle bir yaşam amacı verdiğin için diye… O olmasaydı hemşirelik yapacaktım. Ama annelik hemşirelikten çok daha asil bir meslek. Hemşireyken de yorgunluk paçalarımdan akıyordu. Şimdi de öyle ama evlatlarım için ❣️