Nurr34 evet o his 2 hafta sürüyo malesef alışması biraz zor, benim gebeligim kolay geçmişti sadece son 2 ayda zorlanmıştım agırlaştıgım için, simdi kızım 15 bucuk aylık oglum 3 aylık, ilk dogdugunda çok zorlanmıştım, ikisi birden agladıgında herşey çok zor oluyodu, kızım çok usluydu ama kardeşi gelince aşırı huysuzlandı kıskandı felan simdi alıştı tabi bende alıştım ilk 1 seneyi atlatıyjm gerisi kolay diyorum