Zeyha ilk evlilik yıl dönümümüz de Harbiye’de Sıla konserine bilet aldım , tatil rezervasyonu ve tatil birlikte ortak hediyemiz oldu , 3. Yıl eşim bisiklet aldı her ikimize de , 4. Yıl ben atari aldım… doğum günlerimizde eşim hep çiçek alırdı pasta alırdı bu yıl kahve fincanı takımı almış 2 Li 😍 ben onun doğum gününde 2 kez pasta yaptım kendi elimle olunca farklı oldu… bir kez de doğduğu günün gazetesini aldım orjinal baskı…. bütçeniz iyiyse play station alabilirsiniz teknolojiye ilgili ise ve gezmeyi seviyorsa dRoNe alabilirsiniz oğlum 3 aylık ben bu yıl baba oğul kombini almak istiyorum…