Zeyha Ya mesela özellikle uzun zamandır evli olanlar siz her sene ne alıyorsunuz doğum gününde falan ben 2 senedir bide sevgili dönemi kaç senedir tamam aldım bitti bende fikir farklı olarak ne alabilirim yada yapabilirim böyle anlamlı hoş bilinmedik bişeyler olsa ne güzel olur.. Fikirlerinizi bekliyorum 💁💁
Azraadaa Zeyha ben en çok kiyafet aliyorum. En çok işine kiyafet yarıyor çünkü zaten belli bir zamandan sonra hediye bulamıyorsun birsuru saati var cüzdanı var parfüm desen her ay kendimede onada aliyorum zaten düzenli olarak. En mantıklısı kiyafet geliyor aklıma onu aliyorum.
Wolverine Zeyha Ben en son Bluetooth kulaklık aldım. Ondan önce de ölen köpeğimizin yağlı boya tablosunu yapmıştım. Bir de yakın zaman da içi polar mont almıştım
Hso Zeyha cüzdan, kemer, zippo çakmak, bileklik ve kartlık olan bi takım aldım çiçek sepetiden. Üstünde ismi yazılı(cüzdan, çakmak ve bileklikte).
Balarisi_melisEla Zeyha geçen hafta doğum günüydü güzel bi markalı gömlek aldim,birde ona uygun cüzdan
Deletedmom5284 Bende hep buraya soruyorum 😂😂 Bir sefer oyun konsolu aldım, sonraaa akıllı saat, telefon, bilgisayar, şimdi de yine buradan fikir alıp drone aldım
Noname21 Zeyha esim hiç almaz ben her sene alirim. Ama bir ay sonra evlilik yildonumumiz ben almayacağım. Bakalım o alacak mı. Ben kol saati alıp arkasına tarih ve isim baş harfi yazdiririm bir suru saati var. Masaj aleti aldkm Ani albümü yaptım Spor ayakkabı aldım zor bulunan bir ayakkabıydi Parfüm gömlek ikilisi aldim.
Noname21 Zeyha ben trendyoldan aldim. Link bırakıyorum. Cok memnunum. Eskm her yaptığımda dua ediyor bana 😀 https://ty.gl/64ec28vral