Azrasar Deletedmom5284 rica etsem bana da yazabilir misiniz 😊 bende meme reddi yaşıyorum bebeğim 3 aylık
06tubik06 Ksedakaya uyku durumu bizde yok malesef ama beslenmeye dikkat ediyorum. Solgar için çok kilo aldırıyor diye birşey okumuştum doğru mu
06tubik06 Aceranne aynen ellim göğsümde sertleşmiş mi sert ise var diyorum yumuşaksa YÖK halbuki alakasının olmadığını da biliyorum bilmesem neyse . Ama dediğin gibi olumlama yapacağım inşallah faydası olacağına inanıyorum
Annebalisi 06tubik06 Görümcem bestlak ve humananın çayını kullanıyor. Memnun kaldı ama damlayı çok düzenli kullanmamış çayın etkisinin daha büyük olduğunu düşünüyor.